Forsendelse
Forsendelse og levering
Forsendelsesbetingelser for hjemmesiden knall
Ved fortsat at bruge denne hjemmeside accepterer du vores vilkår og betingelser.
Forsendelsesomkostningerne for ordrer er uafhængige af det land, du ønsker at få dem sendt til.
* For alle produkter, hvor bredden overstiger 2000 mm (200 cm), lægges 50 EURO til forsendelsesomkostningerne
* For alle produkter, hvor bredden overstiger 2400 mm (240 cm), lægges 80 EURO til forsendelsesomkostningerne, og for alle produkter, hvor bredden overstiger 4000 mm (400 cm), lægges 290 EURO til forsendelsesomkostningerne.
* Vi ekspederer ordrer i hele EU. Forsendelsesomkostningerne for en sådan ordre afhænger af modtagerlandet og tilføjes automatisk.
Vi forbeholder os retten til i særlige tilfælde at opkræve et ekstra fragtgebyr for at dække de faktiske leveringsomkostninger.
Ofte stillede spørgsmål vedrørende dine ordrer, se venligst nedenfor:
- Har jeg mulighed for at fastsætte en specifik leveringsdag for produkterne?
 
Det er i øjeblikket umuligt at aftale en specifik afhentningsdato eller udsætte forsendelsen. Det anbefales dog at kontrollere varernes tilgængelighed og leveringstidspunkt, så du kan være til stede på leveringsstedet i rette tid.
For at kunne støtte vores kunder, tillader vi, at varerne sendes til en anden adresse. Den mulighed, som oftest vælges af kunderne, er at få varerne leveret til arbejdspladsen, så en kollega kan kvittere for forsendelsen, hvilket undgår at skulle arrangere forsendelsen igen. Derudover skal du huske at informere de nødvendige personer om, at der kommer en pakke til dig, så den ikke ved et uheld afvises.
Derudover har vi opdaget, at udover en høj succesrate i forhold til forsendelse af vores varer, opstår der nogle problemer, når leveringen sker til en privatadresse i stedet for en virksomhedsadresse. Derfor anbefales det altid, at kunderne vælger levering til deres arbejdsplads for at undgå problemer.
- Skal jeg være hjemme for at afhente leveringen?
 
Der skal kvitteres for alle de varer, vi sælger, medmindre pakken er så lille, at den kan leveres med posten og lægges i kundens postkasse.
Hvis en kunde ønsker, at hans produkter skal efterlades hos naboen, skal vedkommende udfylde en boks med forsendelsesinstruktioner, der placeres på kassesiden.
Der er også mulighed for levering til arbejdspladsen, men du skal tage pakkens størrelse i betragtning, så du kan tage den med hjem uden at beskadige varerne.
- Vil de bestilte produkter blive leveret i dele?
 
Vi sender typisk ikke ordrer, før de er fuldt færdige.
Der er dog nogle situationer, hvor vi kan arrangere en delvis levering af de bestilte produkter. Kontakt os venligst, så får du yderligere information.
Ved levering af din ordre i dele, opkræver vi ikke ekstra leveringsgebyrer.
- Kan de bestilte varer leveres uden for EU?
 
I øjeblikket leverer vi kun vores produkter inden for EU
Du kan finde alle oplysninger om de steder, vi leverer til, på vores leveringsside.
- Hvor længe skal jeg vente på mine skræddersyede varer?
 
Traditionelt leverer vi vores skræddersyede gardiner inden for 14-20 hverdage.
- Der er ingen information om gratis fragt, når jeg tilføjer produkter til kurven?
 
Gratis levering tilbydes ikke længere for udvalgte varer.