FAQ
Vælg et emne: Levering og betaling
Der er en fejl på fakturaen, hvordan kan jeg rette den?
- Kun små fejl kan rettes på momsfakturaen, såkaldte typografiske fejl i virksomhedens navn eller adresse. Hvis der er en fejl på din faktura - skriv tilbutik@knall.co.uk
- Hvis der er en anden type fejl i fakturaen, f.eks. manglende eller forkert NIP - vil vi ikke være i stand til at rette den.
[Retsgrundlag: Artikel 88 i momsloven; artikel 106b i momsloven]
Kan jeg bestille efterkrav?
- Ja, vi foretager forsendelser betalt ved levering (kontant ved levering)
- Vi udfører kun ordrer med "kontant ved levering" for produkter op til en bredde på 2400 mm (240 cm). Hvis bredden af det bestilte produkt overstiger 2400 mm (240 cm), er betaling med kontant ved levering ikke tilgængelig.
- Kontant betaling ved levering er tilgængelig for ordrer med en værdi op til 5.000 PLN
Hvornår kan jeg drage fordel af gratis forsendelse?
- Hvis ordren overstiger PLN 400, og betalingen sker via bankoverførsel, er forsendelsesomkostningerne GRATIS.
Vil jeg modtage en faktura ved køb fra knall?
- Ja, fakturaen i elektronisk form er vedhæftet .PDF-filen i en separat e-mail.
- For at modtage en faktura for virksomheden skal du udfylde formularen med skatteidentifikationsnummeret, når du afgiver ordren.
Hvordan betaler jeg for min ordre?
Du kan betale for din ordre ved hjælp af:
- Traditionel bankoverførsel (kontonummeret står på vores fane)kontakte)
- Betalingssystem (PAYU.PL) ONLINE eller KORT
- Betalingssystem (PAYPAL) ONLINE eller KORT
Vil jeg foretage en udskudt betaling i knall-butikken?
- Det er kun muligt at købe med udskudt betalingsdato til budgetenheder. Interesserede enheder eller institutioner bedes afgive en ordre som sædvanligt via onlinebutikken og derefter sende ordrenummeret til adressen sklep@knall.pl for verifikation. I udvalgte tilfælde er en autorisation også obligatorisk.
Min kampagnekode virker ikke, hvad skal jeg gøre?
- Hvis du har et problem med rabatkoden, så send os en e-mail tilbutik@knall.co.uk
- Beskeden skal indeholde en rabatkode, der ikke virker, og nr. af din ordre.
Hvad skal jeg gøre, hvis min pakke eller mit produkt ankommer beskadiget?
If your parcel arrives damaged or the product shows visible mechanical damage (e.g. cracks, scratches, dents), please check the parcel in the courier’s presence and fill out a damage report.
Dette dokument er påkrævet for at indsende en reklamation til kurerfirmaet.
Hvis skaden opdages efter levering, har du stadig 7 dage fra leveringsdatoen til at anmelde den, helst direkte til kurerfirmaet. Vedlæg venligst billeder af det beskadigede produkt og emballagen.
Without a damage report, the courier company may reject the claim, so it’s always best to check the parcel before signing for it.
If you’re unsure how to proceed, please contact our customer service team – we’ll guide you through the complaint process.