FAQ
Vælg et emne: Returneringer og reklamationer
Hvordan kan jeg kontrollere, på hvilket stadium min klage er?
- Hvis du har spørgsmål vedrørende din klage, bedes du kontakte os ved at skrive til store@knall.co.uk
Hvordan kan jeg indgive en klage?
- Hvis produktet, du har modtaget, er defekt eller har defekter, og perioden på 15 dage fra køb endnu ikke er udløbet, bedes du kontakte os på følgende e-mailadresse store@knall.co.uk
Hvordan kan jeg anmode om en returnering?
- Hvis det produkt, du modtog, ikke lever op til dine forventninger, og perioden på 15 dage fra køb endnu ikke er udløbet, kan du indsende en anmodning om returnering, kontakt os venligst på nedenstående adresse via e-mail store@knall.co.uk
- Husk at varer fremstillet efter mål eller trukket på individuelle kundeordrer ikke returneres.
Hvad er nødvendigt for at indgive en klage?
- Hvis du bemærker nogen skade på emballagen, selv en lille, så bed leverandøren om at registrere skaden, skriv en skadesanmeldelse!
- Åbn pakken og kontroller, at varerne ikke er beskadiget. Fotografer transportskaden og meld den hurtigst muligt via e-mail til følgende adresse: store@knall.co.uk med vigtige oplysninger, såsom:
- Ordrenummer
- Telefonnummer
- detaljeret beskrivelse af skaden (for eksempel: hvilke dele viser skaden)
- fotos af skader
- skadesrapport
Hvad skal jeg gøre, hvis min pakke eller mit produkt ankommer beskadiget?
Hvis din pakke ankommer beskadiget, eller produktet viser synlige mekaniske skader (f.eks. revner, ridser, buler), bedes du kontrollere pakken i kurérens tilstedeværelse og udfylde en skadesrapport.
Dette dokument er påkrævet for at indsende en reklamation til kurerfirmaet.
Hvis skaden opdages efter levering, har du stadig 7 dage fra leveringsdatoen til at anmelde den, helst direkte til kurerfirmaet. Vedlæg venligst billeder af det beskadigede produkt og emballagen.
Uden en skadesrapport kan kurerfirmaet afvise kravet, så det er altid bedst at kontrollere pakken, før du kvitterer for den.
Hvis du er usikker på, hvordan du skal fortsætte, bedes du kontakte vores kundeserviceteam – vi vil guide dig gennem klageprocessen.